Garantie en retourneren

Terug naar Dyyk

Retourneren of annuleren, je leest het hier.

Wat zijn de garantievoorwaarden

Op de artikelen die u online in Dyyk shop bij ons koopt, ontvangt u uiteraard wettelijke aankoopgarantie. Een product moet immers voldoen aan de redelijke verwachtingen. 

Daarom ontvangt u standaard 2 jaar online Dyyk garantie.


Meer lezen over garantie op onze producten?


Heb je een klacht over een product? Bekijk ook de meest gestelde vragen of neem contact op met onze klantenservice.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Als u twijfelt nadat u uw bestelling heeft geplaatst, kunt u deze annuleren, totdat wij deze hebben verzonden. U kunt daarvoor contact opnemen met ons via service.shop@dyyk.nl. Eventuele wijzigingen in uw bestelling kunt ook nog tot verzending heeft plaats gevonden aan ons doorgeven.

Hoe meld ik mijn retourzending aan?

U kunt uw aankoop binnen dertig dagen na ontvangst retourmelden. Wij ontvangen daarvoor graag een ingevulde versie van dit retourformulier.

Mijn bestelling is beschadigd, onjuist of incompleet geleverd. Wat moet ik doen?

Als bovenstaande het geval is, vragen we u ons een e-mail te sturen naar service.shop@dyyk.nl. U ontvangt binnen een werkdag een reactie van ons. Het helpt ons als u uw bestelnummer vermeldt en enkele foto’s toevoegt van het beschadigde of incomplete artikel. Zo kunnen wij u sneller helpen. In geval van beschadiging of incomplete levering gaat het uiteraard wel om kosteloze retournering of ruiling.

Hoe kan ik mijn pakket het best verzenden

Als u uw aankoop wil retourneren, kunt u het best gebruik maken van de pakketdienst van DHL. Via deze link kunt een verzending inboeken: https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/pakket-versturen. Vervolgens geeft u uw retour af bij een van de DHL Servicepoints.

Retouradres:
Dyyk Shop
T.a.v. (Uw ordernummer)
Nijverheidsweg 12
1271 EA Huizen

Wat zijn de retourvoorwaarden?

U kunt uw aankoop binnen dertig dagen na ontvangst retourmelden.

Het aankoopbedrag wordt na ontvangst en controle in ons magazijn binnen vijf werkdagen teruggestort.

Artikelen moeten op dezelfde wijze als waarop zij door ons zijn verstuurd, worden teruggestuurd. Het artikel kan enkel geretourneerd worden als het in de originele staat is.

Hoe maak ik gebruik van mijn herroepingsrecht?

Door gebruik te maken van het retourproces, maakt u direct gebruikt van herroepingsrecht.

Mijn product is kapot, wat nu?

Als je product kapot is, wil je natuurlijk dat het zo snel mogelijk wordt gemaakt. Graag ontvangen wij een schademelding per mail via service.shop@dyyk.nl. Wij vragen u minimaal 3 foto’s per mail mee te sturen van zowel het product als de verpakking.

 

We repareren of vervangen je product, afhankelijk van de garantie en binnen een zichttermijn van 48 uur na levering.